1

צלחת יפה ובריאה

צלחת אוכל נכונה ובריאה המכילה פחמימה, חלבון בשרי וירקות. היחס הוא חצי צלחת ירקות, רבע צלחת פחמימה ורבע צלחת חלבון בשרי

2

סביבת אכילה יפה

איכלו בסביבה יפה. גם לארוחה קטנה של כוס קפה ופיתה עם ריבה שבו עם מפית יפה. פרחים. כלים נאים

3

כריך מושקע ובריא

קחו לדרך כריכים בריאים ומושקעים עם ירקות.  כך תאכלו רק אותם ולא פיגועים שישימו לידכם

4

המקרר הבריא

אם ישנה בעיית זמן, בשלו כמות גדולה והקפיאו בקופסאות מסודרות

5

מודדים מראש

אל תכניסו סירים למקרר. חלקו את האוכל בכמויות הנכונות לקופסאות. כך לא תהיה אפשרות לקחת תוספות

6

הקטינו את הצלחת

הכמות של הגבינה קטנה בעיניכם? שימו בקערית קטנה, כך הכמות לא תיראה עלובה. קשטו את הצלחת בירקות ובעלים

7

חלקו את העוגה

אפו עוגות בריאות ודיאטטיות. פרסו אותן לפרוסות. ניילנו אותן בניילון נצמד והקפיאו. כך תיקחו בכל יום רק את הכמות הנכונה של העוגה

8

פלטת ירקות בריאה

כאשר מגיעים אורחים, או כשיוצאים לפיקניק בחוץ. הכינו פלטות ירקות יפות וצבעוניות. בריא וטעים