מרק עדשים בריא וטעים

מרק משביע ומרגיע שמהווה את כל הארוחה בקערית אחת.

החומרים:

2 בצלים גדולים, 2 בטטות גדולות, 2 תפוחי אדמה גדולים, 4 גזרים, 2 קישואים, חצי צרור שמיר, חצי צרור פטרוזיליה, תבלינים לפי הטעם, כוס עדשים כתומות,

 כף שמן זית, משולש דלעת.

אופן ההכנה:

בסיר גדול מאדים את הבצל כשהוא חתוך לקוביות קטנות עם כף שמן הזית. מוסיפים מים במידת הצורך כדי שלא יישרף. לאחר שהבצל שינה את צבעו,

 מוסיפים לסיר את שאר הירקות כשהם חתוכים לקוביות קטנות.

מוסיפים לסיר מים רותחים. מנקים את הקצף הלבן עד שנעלם, לאחר הרתיחה מנמיכים את האש ומוסיפים את העדשים לאחר שנשטפו וסוננו.

מתבלים לפי הטעם: מלח, פלפל, שום, אבקת מרק. מכסים במכסה.

המרק מוכן כאשר הגזר רך.

ניתן לטחון את המרק בבלנדר סטיק. ניתן להוסיף סקיני פסטה.

שימו לב:

מרק בריא ומשביע המהווה את כל הארוחה. מכיל פחמימה ירק וחלבון.